10.12.08

Llença't

Caus a terra molt avall creus que no te’n sortiràs, però amb els mesos te n’adones que tornes a començar. I a força de molt de caure i de tornar-te aixecar veus que les coses no canvien però ja no ets qui eres abans. Doncs he estat ja cinc o sis i sóc el que ara vull, no vull pensar en el que arribarà demà! Llença't, cada instant és únic no es repetirà, sento que el cor ja no para de bategar i diu que em llenci, que no pensi en tot el que vindrà, que un llapis mai no dibuixa sense una mà. Doncs avui o potser demà seré aquí o seré per allà, seré un tros de l’univers que no noti el pas del temps. El que faig a cada instant és la força que em fa gran, no vull pensar en el que arribarà demà. I perquè els meus pensaments que sempre viuen el present no conjuguen altres temps que el ja faré, el que no vaig fer.

Trobat al bloc Tic, llapis i paper. Massa bonic per no penjar-ho aquí. Gràcies per deixar-m'ho compartir.

1 comentari:

Esmeralda ha dit...

Bonic de veritat.

Quina estètica més bonica.
Felicitats.
Bon Nadal i bones festes.